تنهایی یعنی؟

تنهایی گرچه سخت است اما عالمی دارد

باز آمدم.....

به جایی که تعلق دارم....

به یک اتاق سیاه با پر از حرف های ناگفته .....

خلوت من و سیگارم...

دوباره مینویسم از حرف هایی که واهمه دارم ...

یک دل پر از رویاهای واهی....

این بار تنها تر از همیشه ....

 

 

سيگارها معتاد انگشت هايم شده اند


و دستانم متورم از خوني که شب و روز


درمن بالا و پايين مي رود!


و نمي فهمد درد اين روح از کجاست...؟!

 

 

خیالـت راحـت باشـد , چیــزی نشـده


یک شکسـت عاطفـی سـاده ؛


دوستـش داشتـم , دوستـم داشت


دوستـش دارم , دیگـر دوستــم نـدارد


مانـــــده ام , رفتـــــه


... هستـــــم , ولــــی او نیـــست


به همیـن سادگی ...


فقــــط ...


فقـط یک نفــر ایـن حـوالی


بـدجــــوری...


سیگـــــــــاری شده....

 

 

 

 

هم بستری


مشروب


سیگار



...

گریه


دعا


خدا



لعنتی تو با چه چیزی فراموش میشوی؟!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

تنها
ساعت18:21---24 خرداد 1393
این روزها دلم عجیب بچگی میخواهد
خسته ام
فقط یک قلم لطفا
میخواهم خودم رو خط خطی کنم...


angela gomez
ساعت20:22---30 اسفند 1391
nice

saghar
ساعت17:47---30 آبان 1391




saghar
ساعت17:47---30 آبان 1391
سلام وبلاگت فوق العادس عزیزم

اگه افتخار بدی باهم تبادل لینک کنیم؟

بهم سر بزن

بهم خبر بده

مرسی

بابای


saghar
ساعت17:46---30 آبان 1391
سلام وبلاگت فوق العادس عزیزم
اگه افتخار بدی باهم تبادل لینک کنیم؟
بهم سر بزن
بهم خبر بده
مرسی
بابای


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: <-TagName->
دختر تنها|دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,|